3 træningstip til dig som træner i Odense

Er du begyndt i et fitness i Odense, så kan du læse med her om de 3 træningstip du har brug for.

1. Lad være med at skære ned, hvis du ikke skal tabe dig

og reducere dit kalorieindtag, eller hvis du virkelig skærer ned, bør du i det mindste bevare det lavest mulige kalorieunderskud, omkring 200 kalorier under dit vedligeholdelsesniveau.

Hvis du ikke spiser nok, vil det reducere muskelvækst, og du vil ikke være i stand til at høste de første fordele af øget muskelvækst, jeg talte om tidligere.

Husk at træning nedbryder din krop og muskler. Når du løfter vægte, forbrænder du fedt, mens du opbygger muskler. Begyndere kan tabe fedt, mens de opbygger muskler ved at spise vedligeholdelse eller lidt flere kalorier.

Det, du skal huske fra dette afsnit, er, at du skal sørge for, at din ernæring ikke forhindrer dig i at opbygge muskelmasse.

 2. Du behøver ikke at overtræne

 Når du lige er startet, skal dine muskler ikke bruge meget for at vokse.

 Du behøver ikke at lave 30 sæt af hver øvelse for at blive højere.

 Din bedste strategi som begynder er at holde dine træningspas lavt i volumen og høj frekvens.

 For at være mere specifik, her er to træningsrutiner, jeg vil anbefale:

 Begynder træning Rutine A (Full Body)

 Side Work (3 sæt)

 Triceps Push Up (2 sæt) Sæt)

 Line up (3 sæt)

 Squats (5 sæt)

 Bice Roll (2 sæt)

 Skulderpres (2 sæt)

 Gør denne rutine 3 gange om ugen, helst med hvile mellem dagene og øv dig for restitution.

 Begynderprocedure B (Over/Underkrop)

 Dag 1. (Overkrop)

  • Bænk skrå (3 sæt)
  • Triceps push-down (2 sæt)
  • Seated Rows (3 sæt)
  • Biceps curls (2 sæt)
  • Shoulders (2 sæt)

 Dag 2 (nederste)

  • Squats (5 sæt)
  • Benkrøller (
  • sæt)
  • Lægløft (3 sæt)

 Udfør denne rutine

 dage om ugen, så hver del af kroppen trænes to gange om ugen .

 Som du kan se, er begge øvelser lavt volumen, men alt udføres 3 gange, 2 gange om ugen.

3. Du behøver ikke det dyrt fitnessabonnement for at komme i god form

Jeg ser mange som når de begynder at træne, så melder de sig ind i det dyreste eller tætteste de kan finde uden rigtig at analysere markedet efter et bedre eller billigere fitnesscenter. Der er mange træningssteder i Odense, og personligt så kigger jeg meget på prisen når jeg skal finde mit fitness stamsted. Få inspiration til et godt Fitness i Odense her.